Jak vybrat podložku na cvičení

Při výběru podložky na cvičení se řiďte následujícími doporučeními.

  • nejdříve je třeba vědět, na jaké cvičení podložku potřebujete, jak často cvičíte
  • pro občasné cvičení stačí jednoduché karimatky
  • pro intenzivní cvičení investujte do kvalitní gymnastické podložky

Důležitá je především intenzita cvičení a jak moc to se cvičením myslíte vážně. Investice do podložky pak může být do stovky, ale i tisíce za speciální cvičební desky na pilates apod.

Podložky pro běžné cvičení

Pro běžné fitness cvičení vám stačí základní podložka, nebo karimatka. Důležitý je materiál, ten by měl být zdravotně nezávadný a dostatečně silný.

Na výběr máte z rolovatelných a skládacích podložek na cvičení. Variantou jsou také modulární podložky, ty jsou ovšem dražší.

Speciální podložky na cvičení

Pěknou vychytávkou jsou podložky z paměťové pěny, které jsou vhodné pro náročné a hlavně pro opakující se cvičení.

Novinky

Nejoblíbenější cvičení pro ženy

Pro mnoho čtenářek to bude pouze opakováním, pro řadu z vás inspirací. Jaká cvičení doporučují fitness trenérky ženám?


Nejprodávanější podložky na cvičení

Fitness e-shop se s námi podělil o nejprodávanější zboží z kategorie podložek na cvičení, jógu, nebo pilates.


Chytrá podložka Flowin

Cvičení je Flowin podložce je založené na přirozených a plynulých pohybech na kluzké podložce. Původně pochází ze Švédska a  my jsme jej pro vás vyzkoušeli.